Kad grafikas dizaina darbs tiek reproducēts un pavairots, nonākam pie jēdziena - iespiedgrafika.
Līdz ar straujo tehnisko iespēju attīstību pagājušā gadsimta otrajā pusē, iespiedgrafika piedzīvoja strauju attīstību gan kvalitatīvā gan kvantitatīvā izpausmē.
Precīzāk, ātrāk un izmaksu ziņā pieejamāk kļuva iespējams tiražēt grafikas dizaina darbus, no reklāmām līdz grāmatām un lielformāta vides darbiem.
Neskaitāmu, ar roku veicamu darbu digitalizācija pavēra plašas iespējas grafikas dizaina attīstībai, ļaujot dizaineriem izpausties gan dažādu modernu materiālu izvēlē, gan dažādu reproducēšanas tehniku izvēlē.
Tirgū ienākot aizvien modernākām drukas mašīnām un pēcapstrādes tehnikai, grafikas dizaineri varēja ļauties jauniem un jauniem profesionāliem izaicinājumiem, ko redzam, aplūkojot pagājušā gadsimta grafikas dizaina sniegumu.