Radītā produkta vieta laikmetīgā dizaina kontekstā
Šīs apakšnodaļas mērķis ir radīt skatījumu uz savu darbu kopējās dizaina ainas kontekstā. Gūstiet pārskatu par laikmetīgā dizaina virzieniem, rodiet iespēju meklēt un atrast savu darbības nišu, domubiedrus dizainā, dizainerus, kuru uzskati, darbības virziens, materiālu izvēle ir radniecīga autora pārliecībai.
Aprakstiet, kā produkts saskan ar kopējām 21. gadsimta dizaina tendencēm. Ņemiet vērā dizainera un korporatīvās atbildības aspektus produkta radīšanā: ekoloģiskais aspekts – dabīgie materiāli, reciklēšana, ilgtspēja, stratēģiskā plānošana, nacionālais vai internacionālais dizainā, lietas visiem vai šaurai mēŗķauditorijai, jaunrade, jauno materiālu un tehnoloģiju ieviešana.
Produkta vieta laikmetīgā dizaina kontekstā apraksta piemēri:
-
Piemērs 1
-
Piemērs 2