Mērķauditorijas raksturojums, darba atbilstība mērķauditorijai
Mērķauditorijas raksturojums
Šajā apakšnodaļā sniedziet precīzu mērķauditorijas raksturojumu. Lai to veiktu, varat izmantot aptaujas vai intervijas. Tas palīdzēs saprast, vai iecerētais produkts atbilst lietotāja prasībām, vai tas viņam ir vajadzīgs, vai sasniedz mērķi.
Šajā sapakšnodaļā atbildiet uz jautājumiem:
-
Kas radīto produktu lietos?
-
Kādas ir potenciālo lietotāju vajadzības un vēlmes?
-
Kādi ir potenciālo lietotāju raksturīgie paradumi?
-
Kā produkts atbilst mērķauditorijai (forma, apjoms, materiāls utml.)?
Šī darba fāze palīdzēs iepazīt lietotāju, spēt to raksturot, noskaidrot vajadzības, kā arī ieraudzīt darba saikni ar lietotāju. Tas palīdzēs saprast, vai produkts atbilst izvirzītajam mērķim un vai veidojas priekšstats par tā funkcionalitāti.
Darba atbilstība mērķauditorijai
Šī daļa palīdzēs noskaidrot, vai iecerētais produkts būs piemērots lietotājam.
Lai apzinātu atbilstību mērķauditorijai, atbildiet uz šiem jautājumiem:
-
Kādi būs lietošanas apstākļi?
-
Kādā intensitātē?
Raksturojiet lietošanas apstākļus, intensitāti – vai produkts tiks lietots iekštelpās vai ārā, to paredzēts lietot bieži, reti, katru dienu vai sezonāli.
Izstrādājot šo daļu, veidosies priekšstats par nepieciešamajiem risinājumiem, apjomu un materiāliem.
Mērķauditorijas raksturojuma un darba atbilstības mērķauditorijai piemēri:
-
Piemērs 1
-
Piemērs 2
-
Piemērs 3
-
Piemērs 4
-
Piemērs 5