Radītā produkta vieta laimetīgā dizaina kontekstā
Šīs apakšnodaļas mērķis ir radīt skatījumu uz savu produktu kopējās dizaina ainas kontekstā. Autoram būtu jāgūst pārskats par laikmetīgā dizaina virzieniem, iespēja meklēt un atrast savu darbības nišu, domubiedrus dizainā, dizainerus, kuru uzskati, darbības virziens, materiālu izvēle ir radniecīga autora pārliecībai.
Veiciet iecerētā produkta analīzi, raksturojiet to – kādas konceptuālas, saturiskās vērtības, mākslinieciski estētiskās kvalitātes to raksturo, kāds veidojas koptēls, skatiet to kontekstā ar laimetīgā dizaina jomā vadošām tendencēm, stilistiku un definējiet, to kam Jūsu radītais produkts būs vistuvākais.
Aprakstiet, kā produkts saskan ar kopējām 21. gadsimta dizaina tendencēm. Ņemiet vērā dizainera un korporatīvās atbildības aspektus produkta radīšanā: ekoloģiskais aspekts – dabīgie materiāli, reciklēšana, ilgtspēja, stratēģiskā plānošana, nacionālais vai internacionālais dizainā, lietas visiem vai šaurai mēŗķauditorijai, jaunrade, jauno materiālu un tehnoloģiju ieviešana.
Produkta vieta laikmetīgā dizaina kontekstā apraksta piemēri:
-
Piemērs 1
-
Piemērs 2