Izvēlētās tēmas izpēte un analīze
Kā veidot analīzes un izpētes daļu?
Veidojot šīs apakšnodaļas aprakstu, sniedziet atbildes uz šādiem jautājumiem:
-
kāpēc izvēlēta tēma;
-
kāda ir esošā situācija – vizualizācijas, aptaujas, anketas;
-
ko vēlos mainīt;
-
kā mans produkts to izdarīs;
-
ko es piedāvāju jaunu;
-
kāpēc šī problēma ir jārisina, cik aktuāla tā ir?
Šajā apakšnodaļā definējiet problēmu, kas jārisina, izpētiet, kas tieši esošajā situācijā, vidē rada sarežģījumus, trūkst, ir nepietiekami, lietošanā nav ērti, nefunkcionē atbilstoši prasībām vai neatbilst estētiskajai kvalitātei.
Esošās situācijas izpētē palīdz aptaujas (ar vai bez anketēšanas), fotofiksācijas.
Tēmas izpētes un analīzes piemēri:
-
Tēmas izpētes un analīzes piemērs 1
-
Tēmas izpētes un analīzes piemērs 2