Mērķauditorijas raksturojums. Produkta atbilstība mērķauditorijai un/vai videi

Mērķauditorijas raksturojums

Šajā apakšnodaļā sniedziet precīzu mērķauditorijas raksturojumu. Lai to veiktu, varat izmantot aptaujas vai intervijas. Tas palīdzēs saprast, vai iecerētais produkts atbilst lietotāja prasībām, vai tas viņam ir vajadzīgs, vai sasniedz mērķi.

Atbildiet uz šādiem jautājumiem:

  • kam piedāvātais produkts domāts;

  • kādi ir potenciālo lietotāju raksturīgie paradumi;

  • kā produkts atbilst mērķauditorijai (forma, apjoms, materiāls utml.).

Šīs apakšnodaļas izstrāde palīdzēs iepazīt potenciālo lietotāju, spēt to raksturot, noskaidrot vajadzības, redzēt produkta saikni ar lietotāju. Tas palīdzēs saprast, vai produkts atbilst izvirzītajam mērķim un vai veidojas priekšstats par tā funkcionalitāti.

Darba atbilstība mērķauditorijai un/vai videi

Šī apakšnodaļas palīdzēs noskaidrot, vai iecerētais produkts būs piemērots lietotājam un būs atbilstošs videi.

Lai apzinātu atbilstību mērķauditorijai un/vai videi, atbildiet uz šiem jautājumiem:

  • kādi būs lietošanas apstākļi;

  • kādā vidē tas notiks;

  • kādā intensitātē?

Raksturojiet vidi, lietošanas apstākļus, intensitāti – vai produkts atradīsies iekštelpās vai ārā, individualā lietošanā vai publiskā telpā, to lietos bieži, reti, katru dienu, sezonāli, vai ilgstoši jāuzglabā nelietojot.

Izstrādājot šo apakšnodaļu, veidosies priekšstats par nepieciešamajiem risinājumiem, apjomu un materiāliem.

Mērķauditorijas raksturojuma un darba atbilstība mērķauditorijai un/vai videi piemēri:

  • Piemērs 1

  • Piemērs 2

  • Piemērs 3

 

 

image22.png

image23.png

image24.png