Mērķauditorijas raksturojums. Dizaina produkta atbilstība mērķauditorijai un/vai videi
Mērķauditorijas izpēte un raksturojums
Šajā apakšnodaļā sniedziet precīzu mērķauditorijas raksturojumu. Lai to veiktu, variet izmantot aptaujas vai intervijas. Tas palīdzēs saprast, vai iecerētais darbs atbilst lietotāja prasībām, vai tas viņam ir vajadzīgs, vai sasniedz mērķi.
Lai veidotu šīs apakšnodaļas aprakstu, atbildiet uz jautājumiem:
-
kam piedāvātais produkts domāts;
-
kādi ir potenciālo lietotāju raksturīgie paradumi;
-
kā konkrētā vizuālā reklāma atbilst mērķauditorijai (veids, apjoms, materiāls utml.).
Šīs apakšnodaļas izstrāde palīdzēs iepazīt potenciālo lietotāju, spēt to raksturot, noskaidrot vajadzības, redzēt produkta saikni ar lietotāju. Tas palīdzēs saprast, vai produkts atbilst izvirzītajam mērķim un vai veidojas priekšstats par tā funkcionalitāti.
Produkta atbilstība izvēlētajam reklāmas veidam un tā funkcionalitāte
Šīs apakšnodaļas izstrāde palīdzēs noskaidrot, vai iecerētais produkts būs piemērots lietotājam un atbilstošs videi.
Lai apzinātu atbilstību mērķauditorijai un/vai videi, atbildiet uz šiem jautājumiem:
-
kāds būs vizuālās reklāmas veids;
-
kāda būs produkta izvietošanas vide;
-
kādi būs produkta izvietošanas un lietošanas apstākļi.
Raksturojiet vidi, reklāmas veidu, izvietošanas un lietošanas apstākļus.
Izstrādājot šo apakšnodaļu, veidosies priekšstats par nepieciešamajiem vizuālās reklāmas risinājumiem, apjomu, materiāliem un tehnoloģiskajiem risinājumiem.
Mērķauditorijas raksturojuma un darba atbilstība mērķauditorijai/videi piemēri:
-
Piemērs 1
-
Piemērs 2