Izvēlētās tēmas izpēte un analīze
Kā veidot analīzes un izpētes daļu?
Veidojot šīs apakšnodaļas aprakstu, sniedziet atbildes uz šādiem jautājumiem:
-
kāpēc izvēlēta tēma;
-
kāda ir esošā situācija – vizualizācijas, aptaujas, anketas;
-
ko vēlos mainīt, kā to veikšu ar sava piedāvātā produkta palīdzību;
-
ko es piedāvāju jaunu;
-
kāpēc šī problēma ir jārisina un cik aktuāla tā ir.
Šajā apakšnodaļā definējiet problēmu, kas jārisina, izpētiet, kas tieši esošajā situācijā, vidē rada sarežģījumus, trūkst, vai ir nepietiekami, lietošanā nav ērti, nefunkcionē atbilstoši prasībām vai neatbilst estētiskajai kvalitātei.
Esošās situācijas izpētē palīdz aptaujas (ar vai bez anketēšanas), fotofiksācijas.
Tēmas izpētes un analīzes piemēri:
Izvēlētās tēmas izpētes un analīzes piemērs 1 Izvēlētās tēmas izpētes un analīzes piemērs 2 Izvēlētās tēmas izpētes un analīzes piemērs 3