60 / 63

2.6. Izvēlētā meta 3D modelis

panel

4. Vizualizāciju ģenerēšana no 3D modeļa un attēlu pēcapstrāde

Gala vizualizācijas

Gala vizualizāciju skaits un saturs ir rūpīgi jāplāno un jāizvēlas, jo to veidošana ir darbietilpīgs process un saturam jābūt mērķtiecīgam – ir skaidri jāzina, ko un kāpēc grib parādīt! Ja nav noteikts savādāk, tad vizualizācijām ir jābūt vairākām un tajās ir jāparāda objekta raksturīgākie skati dažādos mērogos.

Vizualizāciju mērogi:

  • raksturīgākie objekta kopskati,

  • atsevišķu telpu skati,

  • interjera detaļas un noskaņas.

Bieži vien var pietikt ar dažām ļoti labām un pārdomātām vizualizācijām, lai ar savu iedeju iekarotu auditoriju, piemēram, tas ir raksturīgs sociālajos tīklos (instagram, pinterest) ievietotajiem objektiem.

2_6_8.jpg

2_6_9.jpg

2_6_10.jpg