panel
-
Strādājot grupā vai pārī, izdomājiet tādu tēmu, kurā “viss jau sen ir skaidrs” vai “kuras mākslas uzdevumos parasti neviens neaiztiek”, apkopojumu.
-
Vienojieties, kura no tām derētu grupas darbam – instalācijai vai performancei.
-
Sāciet ar jautājumu uzdošanu un tēmas izpēti – aplūkojiet to no “citas puses”.
-
Procesa gaitā veidojiet skiču un pierakstu kolekciju un labas veiksmes gadījumā – gatavu darbu vai pat veselu izstādi.
-
Sākumā kopīgi vienojieties par kādu neviennozīmīgu jautājumu, ko pētīsiet. Piemēri: “pieaugušie mani nesaprot”, “es nezinu, par ko kļūt”, “es baidos (vai nebaidos) saslimt”, “es uzticos (vai neuzticos) šim politiķim”, “es brīnos, kāpēc esmu piedzimis tieši šeit un tagad”.
-
Sadaliet pienākumus, ko katrs vēlas darīt kopīgajā tēmā. Katrs skolēns veido kādu kopīgā darba daļu, kas pēc tam tiek apvienota ar pārējo skolēnu darbu daļām, saglabājot subjektīvo “daudzbalsību”.