panel
-
Izpētiet mākslinieka lietoto krāsu gammu. Izvēlieties krāsas (akrilu vai guašu), kuras, jūsuprāt, būs nepieciešamas gleznā “Dekompresija” redzamo nokrāsu atjaukšanai. Atjauciet iespējami līdzīgas nokrāsas. Pastāstiet savu pieredzi. Kas bija sarežģīti un kāpēc?
-
Salīdziniet Miķeļa Fišera un Voldemāra Matveja gleznu otros plānus.
-
Izdomājiet situāciju, kurā iederētos apļa kustībā esoši tēli un iesaistīts vērotājs no malas (muzikants).
-
Radiet šīs idejas skici, ievērojot aplūkotajās gleznās izmantoto otrā plāna tēlu novietojumu.
-
Glezna “Dekompresija” ir radīta tieši 100 gadus vēlāk par gleznu “Senatne”. Kas par to liecina?
-
Kāpēc cilvēki joprojām glezno? Kas, jūsuprāt, varētu tikt iekļauts gleznā, kas taps 100 gadus pēc “Dekompresijas” – 2109. gadā? Kas nākotnes gleznai varētu būt kopīgs ar “Senatni” un “Dekompresiju”? Kāpēc?
-
Apskatiet Voldemāra Matveja gleznu “Senatne”.
-
Iedomājieties situāciju, ka gleznā attēlotajā ainā ierodas tūrists un nostājas tūristam raksturīgā pozā, ar senatnes ainu fonā. Aprakstiet, kā izskatītos jūsu iedomātais tūrists? Kas tam ir kopīgs ar kosmonautu no gleznas “Dekompresija”?