Darba gaita

panel

  • Audzēkņi izpēta dažādu putnu izskatu un iepazīstas ar dažādām profesijām.

  • Katrs izvēlas konkrētu putnu un piešķir tam profesiju.

  • Audzēkņi veido skices šī tēla mājoklim, akcentējot tēla nodarbes, hobijus, sapņus utt.

Skiču piemēri:

  • Visi kopā izrunā, kura skice visizteiksmīgāk attēlo konkrētā tēla personību.

Aprakstu piemēri:

image50.png
image51.png
image52.png

  • Audzēkņi pārrunā putna dzīvi:

  • Kāda varētu būt viņa ikdiena?

  • Ko citu putns vēlētos darīt, kādi varētu būt tā hobiji, sapņi?

  • Cik izteiksmīgs varētu būt putna mājoklis atbilstoši viņa vēlmēm?

  • Apskata iedvesmas avotus.

Iedvesmai (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):

image53.png

Mākslinieks Jada Fitch

  • Audzēkņi pārrunā ar pedagogu, ar kādiem izteiksmes līdzekļiem un kādā tehnikā tiks veidots darbs.

  • Strādā pie idejas realizēšanas, izmantojot sagatavotos materiālus.

Piemēri (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):

image54.png

  • Audzēkņi prezentē savus darbus pārējiem, un katrs pastāsta par sava darba rezultātu.

1.

Izpēte.

2.

Tēla detalizācija un atbilstība iecerei.

3.

Praktiskā darba izpildījuma kvalitāte.