panel
-
Audzēkņi izpēta dažādu putnu izskatu un iepazīstas ar dažādām profesijām.
-
Katrs izvēlas konkrētu putnu un piešķir tam profesiju.
-
Audzēkņi veido skices šī tēla mājoklim, akcentējot tēla nodarbes, hobijus, sapņus utt.
Skiču piemēri:
-
Visi kopā izrunā, kura skice visizteiksmīgāk attēlo konkrētā tēla personību.
Aprakstu piemēri:
|
|
|
-
Audzēkņi pārrunā putna dzīvi:
-
Kāda varētu būt viņa ikdiena?
-
Ko citu putns vēlētos darīt, kādi varētu būt tā hobiji, sapņi?
-
Cik izteiksmīgs varētu būt putna mājoklis atbilstoši viņa vēlmēm?
-
Apskata iedvesmas avotus.
Iedvesmai (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
-
Audzēkņi pārrunā ar pedagogu, ar kādiem izteiksmes līdzekļiem un kādā tehnikā tiks veidots darbs.
-
Strādā pie idejas realizēšanas, izmantojot sagatavotos materiālus.
Piemēri (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
-
Audzēkņi prezentē savus darbus pārējiem, un katrs pastāsta par sava darba rezultātu.
1. |
Izpēte. |
2. |
Tēla detalizācija un atbilstība iecerei. |
3. |
Praktiskā darba izpildījuma kvalitāte. |