panel
-
Audzēkņi kopā ar pedagogu izvēlas kopīgo tēmu, piemēram – pilsēta.
-
Apskata visdažādākos pastkartītes piemērus. Kopīgi pārrunā, vai skatītājam nolasās pastkartītes vēstījums.
-
Veic savstarpēju diskusiju – ar ko vēl asociējas pilsēta, piemēram, vējš, jūra, mūzika.
-
Audzēkņi, pirms skicēt idejas, kopīgi pārrunā, kas ir abstrakta kompozīcija un kas ir stilizēta kompozīcija, ar ko tās atšķiras.
-
Audzēkņi skicē pirmās idejas, pārdomā, kā labāk veidot izkārtojumu laukumā. Skices veido gan vertikālā, gan horizontālā formātā.
-
Katrs audzēknis izvēlas no savām skicēm labāko variantu, to precīzi pārzīmē ar melnu rapitogrāfu.
-
Ieskenē vai arī pārfotografē pastkartīti.
-
Turpina strādāt digitāli, izmantojot programmu Adobe Illustrator:
-
programmā Adobe Illustrator atver pastkartītes zīmējumu;
-
pārveido JPG formātu vektorgrafikas formātā, tādā veidā būs iespēja variēt ar zīmējumu;
-
izkadrē, samaina vietām objektus, palielina, samazina, papildina ar krāsām, kā arī dažādiem akcentiem utt.;
-
izmantojot digitālās iespējas, veido dažādus pastkartītes variantus;
-
izstrādā detaļas, kā arī pievērš uzmanību darba izpildījuma kvalitātei.
Piemēri (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
-
Pastkartītes maketē reālajā izmērā 10.5 x 15.5 cm.
-
Izdrukā pastkartītes dažādos variantus.
-
Pastkartīti nosūta draugam pa pastu, veltot sveicienu no savas pilsētas.
1. |
Vispiemērotākās idejas skices atlasīšana tālākam darbam. |
2. |
Piemērotākās kompozīcijas izvēle laukuma izkārtojumam. |
3. |
Krāsu salikuma atbilstība idejiskai skicei. |
4. |
Kompozīcijas risinājuma izstrāde atbilstoši stilizētai vai abstraktai kompozīcijai. |
5. |
Digitālā darba izpildījuma kvalitāte. |
6. |
Prasme noformēt un sagatavot eksponēšanai savu darbu. |