panel
-
Audzēkņi kopā ar pedagogu apskata un pārrunā redzētos sienu gleznojumus. Aplūko piemērus.
-
Kopīgi apskata konkrēto fasādi, uz kuras plānots veidot sienas gleznojumu.
-
Visi kopīgi diskutē, kas ir mākslas skolas mērķauditorija vai lietotājs – audzēkņi, pedagogi, vecāki vai plašāka sabiedrība. Kopīgi noformulē mērķauditoriju.
-
Audzēkņi darbojas grupā – viens otru intervē, notiek savstarpējās diskusijas: “es” kā lietotājs; ar ko man asociējas mākslas skola; nosauc atslēgas vārdus.
-
Audzēkņi izvēlas pamatideju – galveno domu, vēstījumu, ko katrs gribēs vizuāli izteikt ar saviem tēliem, krāsām, kompozīciju.
-
Vārdi tiek pārvērsti tēlos, tiek skicētas pirmās idejas.
-
Audzēkņi skicē un domā, kā šie tēli tiks izkārtoti laukumā. Pārrunā esošās ēkas arhitektūru, apgleznojamo laukumu un apkārtējo vidi.
-
Katrs apdomā un izveido dažādus krāsu variantus. Atceras par savu sākotnējo ideju, ko grib paust ar savu vizuālo attēlu, kādu signālu raidīs skatītājam (vai tās būs emocijas, noskaņa, vai kāds pamatots krāsu salikums).
|
|
|
LBMS fasādes tehniskais zīmējums izdrukai
Audzēkņi prezentē skices un idejas, ieklausās ieteikumos un uzlabo skices, vai arī izvēlas labāko variantu.
-
Audzēkņi pārnes zīmējumu uz mājas fasādes rasējuma vai tehniskā zīmējuma (A3 formāts).
-
Ieklāj lielos laukumus, izstrādā detaļas, pievērš uzmanību praktiskā darba izpildījuma kvalitātei.
Audzēkņi prezentē sava darba rezultātus, saņem un sniedz atgriezenisko saiti un izdara secinājumus.
1. |
Asociāciju un tēlu lietojums:
|
2. |
Kompozīcija laukumā:
|
3. |
Krāsu salikums:
|
4. |
Izpildījums:
|