Darba gaita

panel

  • Pedagogs pirms nodarbības sagatavo alfabēta burtu lapiņas. Katrs audzēknis izlozē vienu burtu.

  • Audzēkņi uzraksta iespējami daudz lietvārdus, kas sākas ar izlozēto burtu un no saraksta izvēlas vienu lietvārdu, kas tiks izmantots.

  • Audzēkņi skicē burtu veidolus, veidojot izvēlēto lietvārdu jeb priekšmetu.

Piemērs:

image13.png

  • Katrs audzēknis izvēlas savu labāko skici un uzsāk gala varianta izstrādi uz garenas papīra loksnes, izmantojot grafiskos izteiksmes līdzekļus melnā krāsā.

  • Pēc darba paveikšanas tiek veidota kopīga diskusija par paveikto, un izdarīti secinājumi, atbildot uz jautājumiem:

  • Vai izveidotais burtveidols atbilst vārdam, ko tas ilustrē?

  • Vai skaidri var izlasīt vārdu, kas uzrakstīts, izmantojot jaunizveidoto burtveidolu?

1.

Burtveidola atbilstība izvēlētajam vārdam.

2.

Darba kopskats un detalizācija.

3.

Izkārtojums laukumā.

4.

Darba izpildījuma kvalitāte.