panel
-
Pedagogs pirms nodarbības sagatavo alfabēta burtu lapiņas. Katrs audzēknis izlozē vienu burtu.
-
Audzēkņi uzraksta iespējami daudz lietvārdus, kas sākas ar izlozēto burtu un no saraksta izvēlas vienu lietvārdu, kas tiks izmantots.
-
Audzēkņi skicē burtu veidolus, veidojot izvēlēto lietvārdu jeb priekšmetu.
Piemērs:
-
Katrs audzēknis izvēlas savu labāko skici un uzsāk gala varianta izstrādi uz garenas papīra loksnes, izmantojot grafiskos izteiksmes līdzekļus melnā krāsā.
-
Pēc darba paveikšanas tiek veidota kopīga diskusija par paveikto, un izdarīti secinājumi, atbildot uz jautājumiem:
-
Vai izveidotais burtveidols atbilst vārdam, ko tas ilustrē?
-
Vai skaidri var izlasīt vārdu, kas uzrakstīts, izmantojot jaunizveidoto burtveidolu?
1. |
Burtveidola atbilstība izvēlētajam vārdam. |
2. |
Darba kopskats un detalizācija. |
3. |
Izkārtojums laukumā. |
4. |
Darba izpildījuma kvalitāte. |