Darba gaita

panel

  • Audzēkņi izvēlas kādu mākslinieku. Iedvesmojoties no mākslinieka un viņa darbiem, spēlējoties pieraksta konkrētā mākslinieka svarīgākās rakstura, izskata, stila iezīmes.

  • Audzēkņi spēlējoties ļaujas fantāzijai un rada jaunu tēlu KAĶA TĒLU, kas ataino konkrētā mākslinieka izskata, stila iezīmes.

Piemērs:

image74.png

  • Audzēkņi skicē pirmās idejas uz vertikāli novietotām A4 formāta lapām.

  • Izveidotās skices audzēkņi ieskenē JPG formātā, izvēloties 300 dpi izšķirtspēju.

  • Attēlus pārvērš vektorgrafikas formātā, izmantojot Image Trace funkciju Adobe Illustrator programmā.

  • Lai attēlu sadalītu atsevišķos vektorgrafikas elementos, jāizmanto funkcija Expand.

  • Attēlu apstrādā izdzēš lieko, pielabo, ja tas ir nepieciešams, iekrāso detaļas izvēlētajās krāsās, kā arī papildina ar dažādām faktūrām, izmantojot otiņas.

  • Failu saglabāt PDF formātā.

  • Audzēkņi izdrukā jaunā tēla stilizāciju un noformē to.

Piemēri (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):

image75.png

  • Audzēkņi organizē pārģērbšanos un iejušanos konkrētā mākslinieka tēlā – katrs piemeklē vajadzīgos aksesuārus un apģērbus, lai līdzinātos konkrētajam māksliniekam.

1.

Izvēlēts mākslinieks stilizēšanai un performancei.

2.

Atlasīta vispiemērotākā idejas skice grafiskajam darbam.

3.

Izvēlēti piemērotāko kompozīciju risinājumi atbilstoši māksliniekam.

4.

Krāsu salikums atbilst māksliniekam un idejiskai skicei.

5.

Izpildījums – digitālā darba izpildījuma kvalitāte.

6.

Prasme noformēt un sagatavot eksponēšanai savu darbu.

7.

Izdevies piemeklēt apģērbu un attiecīgos aksesuārus atbilstoši izvēlētajam māksliniekam.