panel
-
Audzēkņi izvēlas kādu mākslinieku. Iedvesmojoties no mākslinieka un viņa darbiem, spēlējoties pieraksta konkrētā mākslinieka svarīgākās rakstura, izskata, stila iezīmes.
-
Audzēkņi spēlējoties ļaujas fantāzijai un rada jaunu tēlu – KAĶA TĒLU, kas ataino konkrētā mākslinieka izskata, stila iezīmes.
Piemērs:
-
Audzēkņi skicē pirmās idejas uz vertikāli novietotām A4 formāta lapām.
-
Izveidotās skices audzēkņi ieskenē JPG formātā, izvēloties 300 dpi izšķirtspēju.
-
Attēlus pārvērš vektorgrafikas formātā, izmantojot Image Trace funkciju Adobe Illustrator programmā.
-
Lai attēlu sadalītu atsevišķos vektorgrafikas elementos, jāizmanto funkcija Expand.
-
Attēlu apstrādā – izdzēš lieko, pielabo, ja tas ir nepieciešams, iekrāso detaļas izvēlētajās krāsās, kā arī papildina ar dažādām faktūrām, izmantojot otiņas.
-
Failu saglabāt PDF formātā.
-
Audzēkņi izdrukā jaunā tēla stilizāciju un noformē to.
Piemēri (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
-
Audzēkņi organizē pārģērbšanos un iejušanos konkrētā mākslinieka tēlā – katrs piemeklē vajadzīgos aksesuārus un apģērbus, lai līdzinātos konkrētajam māksliniekam.
1. |
Izvēlēts mākslinieks stilizēšanai un performancei. |
2. |
Atlasīta vispiemērotākā idejas skice grafiskajam darbam. |
3. |
Izvēlēti piemērotāko kompozīciju risinājumi atbilstoši māksliniekam. |
4. |
Krāsu salikums atbilst māksliniekam un idejiskai skicei. |
5. |
Izpildījums – digitālā darba izpildījuma kvalitāte. |
6. |
Prasme noformēt un sagatavot eksponēšanai savu darbu. |
7. |
Izdevies piemeklēt apģērbu un attiecīgos aksesuārus atbilstoši izvēlētajam māksliniekam. |