panel
-
Audzēkņi izpēta iedvesmas avotus.
-
Katrs audzēknis izdomā vairākus tēlus.
-
Veido aprakstus par šiem tēliem, aprakstot tos asociācijās un piešķirot īpašības (kur tie dzīvo/mīt, ar ko nodarbojas, kas garšo, kāda ir mīļākā lieta, krāsa utt.).
-
Uzskicē katru no tēliem un apavus, kādus tie valkā.
Ideju aprakstu piemēri:
|
|
-
Audzēkņi kopā ar pedagogu pārrunā katru tēlu un izvēlas vienu no tiem.
-
Izvēlētajam tēlam, ņemot vērā tā aprakstu un vizuālo tēlu, skicē kurpi.
Skiču piemēri:
|
|
-
Audzēknis, pārrunājot ideju, no skiču klāsta izvēlas vienu kurpi, kas tiks veidota materiālā.
-
Kopā ar pedagogu izrunā, kā tiks veidots darbs.
-
Realizē savu ideju no sagatavotajiem materiāliem.
-
Testē izveidoto kurpi (piemēram, uz savas kājas).
Piemērs (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
Audzēkņi demonstrē savus darbus, un katrs pastāsta par sava darba rezultātu.
1. |
Radošā tēla attēlojums. |
2. |
Kurpes atbilstība tēla idejai. |
3. |
Praktiskā darba izpildījums un secinājumi. |