Darba gaita

panel

  • Audzēkņi izpēta iedvesmas avotus.

  • Katrs audzēknis izdomā vairākus tēlus.

  • Veido aprakstus par šiem tēliem, aprakstot tos asociācijās un piešķirot īpašības (kur tie dzīvo/mīt, ar ko nodarbojas, kas garšo, kāda ir mīļākā lieta, krāsa utt.).

  • Uzskicē katru no tēliem un apavus, kādus tie valkā.

Ideju aprakstu piemēri:

image69.png
image70.png
  • Audzēkņi kopā ar pedagogu pārrunā katru tēlu un izvēlas vienu no tiem.

  • Izvēlētajam tēlam, ņemot vērā aprakstu un vizuālo tēlu, skicē kurpi.

Skiču piemēri:

image71.png
image72.png

  • Audzēknis, pārrunājot ideju, no skiču klāsta izvēlas vienu kurpi, kas tiks veidota materiālā.

  • Kopā ar pedagogu izrunā, kā tiks veidots darbs.

  • Realizē savu ideju no sagatavotajiem materiāliem.

  • Testē izveidoto kurpi (piemēram, uz savas kājas).

Piemērs (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):

image73.png

Audzēkņi demonstrē savus darbus, un katrs pastāsta par sava darba rezultātu.

1.

Radošā tēla attēlojums.

2.

Kurpes atbilstība tēla idejai.

3.

Praktiskā darba izpildījums un secinājumi.