panel
-
Datorgrafikas stundā audzēkņi iepazīstas ar dažādām afrikāņu maskām, pedagogs rāda to piemērus.
-
Audzēkņi programmā Adobe Illustrator izveido maskas siluetu un raksturu, darba procesā apgūstot šīs programmas rīkus.
Piemēri:
-
Audzēkņi izgriež maskas siluetu. Tiek veidots cilnis / pamatforma no māla vai plastilīna.
-
Uz izveidotās maskas uzliek plēvi, lai varētu viegli noņemt ģipša formu.
-
Masku pārklāj ar ģipša marles strēmelēm 3 kārtās, tās izlīdzinot.
-
Kad marles strēmeles izžuvušas, tās noņem no pamatformas.
-
Apgriež liekās malas.
-
Masku izkrāso, veidojot savu krāsu un ornamentu un iepriekš saskaņojot izvēlēto krāsu gammu.
-
Darba noslēgums un secinājumi. Katrs audzēknis prezentē savu darbu un pastāsta par darba procesu, kā izdevās no plaknes pārveidot telpisku masku.
Darba gaitas piemērs (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
1. |
Maskas pārnešana cilnī, formas rakstura izveide. |
2. |
Ģipša marles uzlikšanas process, vai tā ir līdzena, vai nepazūd ciļņa detaļas. |
3. |
Maskas apstrāde. |
4. |
Izpildījuma kvalitāte. |