Darba gaita

panel

  • Audzēkņi kopā ar pedagogu apskata un pārrunā, cik dažādas ir emocijas, ar ko tās asociējas.

  • Apskata piemērus.

  • Kopīgi izrunā un izvēlas ideju, kuru gribēs attēlot, par tēliem, krāsu, kompozīciju.

Piemērs (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):

image27.png

  • Katrs audzēknis izvēlas četras emocijas.

  • Veido aprakstus par šīm emocijām, aprakstot tās asociācijās un piešķirot katrai emocijai īpašības.

  • Par katru emociju kastīti uzraksta stāstu (23 teikumus).

  • Skicē idejas, domājot gan par tēliem, gan laukumu, gan krāsu, gan materiālu.

Skiču piemēri:

Audzēkņi veido telpiskas ideju skices četrās maza izmēra kastītēs.

Piemēri (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):

image28.png

Audzēkņi prezentē savus darbus un katrs pastāsta par sava darba rezultātu.

1.

Emociju attēlojums:

  • ir izmantotas asociācijas un tēli saistībā ar izvēlētām emocijām.

2.

Kompozīcija laukumā:

  • pārdomāta laukuma kompozīcija.

3.

Radošā pieeja:

  • krāsu, materiālu un lietu piedāvājums ataino autora ideju.

4.

Izpildījums:

  • praktiskā darba izpildījuma kvalitāte.