panel
-
Audzēkņi kopā ar pedagogu apskata un pārrunā, cik dažādas ir emocijas, ar ko tās asociējas.
-
Apskata piemērus.
-
Kopīgi izrunā un izvēlas ideju, kuru gribēs attēlot, par tēliem, krāsu, kompozīciju.
Piemērs (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
-
Katrs audzēknis izvēlas četras emocijas.
-
Veido aprakstus par šīm emocijām, aprakstot tās asociācijās un piešķirot katrai emocijai īpašības.
-
Par katru emociju kastīti uzraksta stāstu (2–3 teikumus).
-
Skicē idejas, domājot gan par tēliem, gan laukumu, gan krāsu, gan materiālu.
Skiču piemēri:
Audzēkņi veido telpiskas ideju skices četrās maza izmēra kastītēs.
Piemēri (vairāk piemērus iedvesmai var aplūkot nākamajās lapās):
Audzēkņi prezentē savus darbus un katrs pastāsta par sava darba rezultātu.
1. |
Emociju attēlojums:
|
2. |
Kompozīcija laukumā:
|
3. |
Radošā pieeja:
|
4. |
Izpildījums:
|